Ana Sayfa Reklam & Sponsor

Reklam & Sponsor

Trabzon Meydan Parkı Atatürk Heykeli

Reklam ve sponsorluk talepleriniz için bizimle iletisim@trabzon.net.tr elektronik posta adresinden iletişime geçebilirsiniz

Sponsorluk

Hedef kitlenize göre seçmiş olduğunuz kategori ana sayfalarımıza sponsor olabilirsiniz. Sponsor olmanız ile birlikte size sunacağımız hizmetler ise;

  • Seçmiş olduğunuz kategori ana sayfasında ve bağlı alt sayfalarda gösterilmek üzere reklam banner’ı,
  • Advertorial (yazı dizisi); reklam banner’ı üzerinden tıklanarak erişilecek olan kurumunuzun tanıtımı için hazırlamış olduğunuz, resimler ile desteklenmiş bilgilendirici yazı veya söyleşi,
  • Anket; Sitemizde ziyaretçilerimizi tanımak amacıyla düzenli olarak yapılan anketlerde, yönlendirmeleriniz doğrultusunda Kurumunuza da yer verilmesi.

HAKKIMIZDA

  • 2009 yılında internet yayıncılığına başlayan www.Trabzon.net.tr, Trabzon’un kapsamlı internet şehir rehberidir. Trabzon gibi büyük bir turizm potansiyeline sahip şehirde, ilk olmanın getirdiği sorumlulukla sürdürdüğümüz çalışmalarımızda onuncu yılımızı doldurduk.
  • Dünyanın en güzel şehrinde yaşayan tüm Trabzonlulara, internet ortamından şehir yaşamına ait tüm bilgileri en zengin ve güncel haliyle ulaştırmayı hedefledik.
  • Bir şehir rehberinde mutlaka yer alması gerekli bilgiler olan; kültür-sanat, yeme-içme mekan rehberi, otel rehberi, harita, telefon ve adres defteri, ulaşım rehberi, ilan verme-arama, Trabzon tarihi ve turizm rehberi, fotoğraf albümü ve Trabzon yaşam rehberi sitemizin en önemli bölümlerini oluşturmaktadır.

Neden İnternet Reklamı?

  • Kolay ve hızlı bilgilendirme.
  • Reklamın internet kullanıcılarında merak uyandırması.
  • Zaman kısıtlamasının ortadan kalkması ve 24 saat reklam yayını.
  • Multimedya uygulamalarının gelişmesi ve uygulamaların yaygınlaşması ile marka bilinirliği yaratılmasındaki olumlu etki.
  • Bilgisayar sahipliği ve İnternet kullanıcı sayısındaki hızlı artış.
  • İnternet sitesinin imajının yapılan reklama olumlu etkisi.
  • Reklam uygulamasının on-line ve kolay ölçümlenebilir olması.
  • İnternet kullanıcılarının nitelikli demografik özelliklere sahip olması.
  • Hedef kitleye direkt ulaşım.
  • Diğer medyalara oranla ucuz maliyet ve süreklilik.