Reklam ve sponsorluk talepleriniz için bizimle iletisim@trabzon.net.tr elektronik posta adresinden iletişime geçebilirsiniz
Sponsorluk
Hedef kitlenize göre seçmiş olduğunuz kategori ana sayfalarımıza sponsor olabilirsiniz. Sponsor olmanız ile birlikte size sunacağımız hizmetler ise;
- Seçmiş olduğunuz kategori ana sayfasında ve bağlı alt sayfalarda gösterilmek üzere reklam banner’ı,
- Advertorial (yazı dizisi); reklam banner’ı üzerinden tıklanarak erişilecek olan kurumunuzun tanıtımı için hazırlamış olduğunuz, resimler ile desteklenmiş bilgilendirici yazı veya söyleşi,
- Anket; Sitemizde ziyaretçilerimizi tanımak amacıyla düzenli olarak yapılan anketlerde, yönlendirmeleriniz doğrultusunda Kurumunuza da yer verilmesi.
HAKKIMIZDA
- 2009 yılında internet yayıncılığına başlayan www.Trabzon.net.tr, Trabzon’un kapsamlı internet şehir rehberidir. Trabzon gibi büyük bir turizm potansiyeline sahip şehirde, ilk olmanın getirdiği sorumlulukla sürdürdüğümüz çalışmalarımızda onuncu yılımızı doldurduk.
- Dünyanın en güzel şehrinde yaşayan tüm Trabzonlulara, internet ortamından şehir yaşamına ait tüm bilgileri en zengin ve güncel haliyle ulaştırmayı hedefledik.
- Bir şehir rehberinde mutlaka yer alması gerekli bilgiler olan; kültür-sanat, yeme-içme mekan rehberi, otel rehberi, harita, telefon ve adres defteri, ulaşım rehberi, ilan verme-arama, Trabzon tarihi ve turizm rehberi, fotoğraf albümü ve Trabzon yaşam rehberi sitemizin en önemli bölümlerini oluşturmaktadır.
Neden İnternet Reklamı?
- Kolay ve hızlı bilgilendirme.
- Reklamın internet kullanıcılarında merak uyandırması.
- Zaman kısıtlamasının ortadan kalkması ve 24 saat reklam yayını.
- Multimedya uygulamalarının gelişmesi ve uygulamaların yaygınlaşması ile marka bilinirliği yaratılmasındaki olumlu etki.
- Bilgisayar sahipliği ve İnternet kullanıcı sayısındaki hızlı artış.
- İnternet sitesinin imajının yapılan reklama olumlu etkisi.
- Reklam uygulamasının on-line ve kolay ölçümlenebilir olması.
- İnternet kullanıcılarının nitelikli demografik özelliklere sahip olması.
- Hedef kitleye direkt ulaşım.
- Diğer medyalara oranla ucuz maliyet ve süreklilik.